6 مدل از بهترین ساب ووفر ها

بهترین ساب ووفر

اغلب سابووفر ها  با توجه به طراحی  ظاهری و سایز وویس کوئل  می توانند قدرت های مختلف داشته باشند .‏ساب ووفر ها  طوری طراحی شده اند که با عمل مکانیکی که برایشان تعریف شده  ایجاد حفره ای از باد را در قسمت جلو و عقب خود ایجاد می کنند بنا بر این اگر این فضا محبوس شود انگاه می توان قدرت واقعی ساب ووفر را درک کرد .معمولا هر چه عمق طراحی ساب ووفر کمتر باشد باکس که در نظر میگیریم حجم پایینی خواهد داشتما  در این مقاله به بررسی هشت مورد از ساب ووفر های  کم جا می پردازیم و کاربرد هر یک از این ساب ووفر  ها را بیان می کنیم.

1- بهترین ساب ووفر کم جا شماره 1 Rockford fosget power t1s2 shallow

ساب ووفر های راکفورد سری  shallow همان طور که از ظاهرسابووفر  مشخص است این ساب ها دارای عمق طراحی کم هستندوجزو بهترین ساب ووفرکمجامی باشد و از نظر قیمتی ارزان نیست . کسانی که دنبال بهترین ساب ووفر با کیفیت فوق العاده و جای کم هستند  این ساب ووفر جزو  گزینه ها خوب  است در حقیقت این ساب ووفر ها با دقت بسیاری طراحی شده اند تا شنونده از موزیک لذت ببرد

خرید بهترین ساب ووفر از ماریا مارکت
ساب ووفر فروشگاه ماریا مارکت

 

بهترین سابووفر کم جا شماره2 JL Audio TW3 Shallow Series

این ساب ووفر ها به گونه ای طراحی شده اند نهایت استفاده صدای بیس را از یک ساب ووفر با عمق کم را داشته باشه و می توان گفت این نوع ساب ووفر جزو بهترین ساب ووفر های سری کمجا است بزرگترین چالش افزودن ساب ووفر  به سیستم استریو خودرو   یافتن مکانی مناسب  برای قرار دادن ان بدون ان که فضا مسافرتی و یا محل بار از دست برودJl audio  به طور خاص این ساب ووفرهای فوق العاده نازک را برای علاقه مندان به موسیقی طراحی کرده است که عاشق بیس زیاد هستند اما فضاهای محدودی برای نصب دارند.

بهترین ساب ووفر کم جا شماره 3 Pioneer TS-SW Shallow Series

ساب ووفر های سری TS-A pioneer در ابتدا در سال 2019 عرضه شدند و دارای ویژگی  منحصر به فرد و ثبت اختراع هستند که ب این ساب ووفر کمک می کند  تا بیس قوی را در عین حفظ باریکی  مناسب برای انواع خودروداشته باشند .دارای صفحه بزرگ است که می تواند صدای عمیق تر و بیس زیادی داشته باشد وقابلیت تحمل هرگونه فشار وضربه بر روی صفحه  را دارد از ویژگی های منحصر به فرد این ساب ووفر می توان به مقرون به صرفه بودن این ساب و نیز بیس عمیق و صدای عالی ان اشاره کرد .

فروش انواع ساب ووفر
سیستم صوتی ماریا مارکت

بهترین ساب ووفر کم جا شماره 4

این سری از ساب ووفر ها طوری طراحی شده اند که با حفظ ظاهر ساده بهترین کارایی را داشته باشند ساب ووفرهای سری 35 MTX طوری طراحی شده اندکه حتی با سنگین ترین و بی صدا ترین آهنگ های شما حداکثرین رضایت را به شما بدهد این ساب جزو بهترین ساب ووفر های کمجا است چرا که در سخت ترین و کوچکترین محیط ها عملکرد خوبی دارد.

بهترین ساب ووفرکم جا شماره 5 ساب ووفر اکتیو زیر صندلی

این ساب ووفر ها که معمولا ساختار مسطتیل شکل دارند  و همان طور که از اسمشان مشخص است برای زیر صندلی تعریف شده اند و به راحتی و فقط با باز کردن صندلی می توان ان را نصب کرد . بهترین ساب ووفر های زیر صندلی معمولا امپلی فایر سر خود دارند و راه اندازی انها بسیار راحت است و فقط با یک پک برق خودرو که  شامل کابل برق و سیم آرسی هست  نصب می شوند  بهتر است برای انتخاب بهترین ساب ووفر زیر صندلی از کسانی که در این زمینه فعالیت دارند حتما مشاوره بگیرید .

فروشگاه سیستم صوتی ماریا مارکت |

بهترین ساب ووفر های صرفه جویی در فضا برای ماشین شما

در این مقاله به بهترین ساب ووفر خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید . ضرب و شتم ضربتی قوی به ضربه آهسته ضربهای کوبه ای درست قبل از شروع آهنگ – علامت صدای بلندی و صدای شفاف اغلب در مورد قدرتی است که می توان در بیس قرار داد این تأثیر مثبت یک صدای خوب همان چیزی است که در قلب شدیدترین ضربات و بلندترین نت ها از هر دستگاه زیر ساب ووفر فعال خوب یافت می شود.

یک تجربه صدای با وضوح بالا و شفاف با سخت افزار مناسب شروع می شود و در این مورد آن سخت افزار با یک ساب ووفر عالی است در اینجا چگونگی برطرف کردن این نیاز با ووفر فعال مناسب از مجموعه سیستم موسیقی ماشین Pioneer ارائه شده است.

فروشگاه سیستم صوتی ماریا مارکت
فروشگاه سیستم صوتی ماریا مارکت

آن بیس قدرتمند را اضافه کنید

یک تجربه صدای خوب بر اساس میزان قدرتمند اجزای صوتی شما در ماشین شما استوار است این موضوع به بزرگی خودرو شما مربوط نمی شود (هرچند خودروی بزرگتر دارای فضای صندوق عقب بزرگتر برای قرار دادن سیستم صوتی قوی تر است).طیف وسیعی از ساب ووفرهای پایونیر یک گزینه ایده آل برای استفاده از باس قدرتمند با حداکثر قدرت است  تا بتوانید صدای بیشتری به موسیقی خود اضافه کنید.

طیف وسیعی از سیستم های ساب ووفر موجود با مارک سیستم های خودرو متناسب با نیاز کاربر متفاوت است. در اینجا ما پنج دستگاه متمایز و USP آنها را در جدول بررسی می کنیم:

محصولات ساب ووفر

  • 10 اینچ
  • 12 اینچ
  • 15 اینچ

1. ساب ووفر فشرده با خروجی داخلی 250 وات  TS-WX400DA-

(تقویت کننده کلاس D) این دستگاه جمع و جور یکی از جدیدترین پیشنهادات دستگاههای بهترین ساب ووفر فعال Pioneer است تا آنجا که کیفیت باس دارای یک “پانچ” قوی است نگران این دستگاه مجموعه ای غنی از تولید فرکانس پایین را به ارمغان می آورد که به طور معمول نمی توان از چنین دستگاه جمع و جوری انتظار داشت. بیشتر می خواهید ما نمی توانیم به اندازه کافی در مورد طراحی بلندگوی “down fire” صحبت کنیم که باعث می شود صدا بسیار قدرتمند باشد. در واقع D-Amplifier دو گزینه را برای تساوی ارائه می دهد عمیق و پویا برای پخش مجموعه ای از انتخاب های موسیقی که مناسب آخرین نت با فرکانس پایین است.

 2.ساب ووفر فعال پیشرفته با نصب انعطاف پذیر TS-WX70DA

حالت های باس قابل انتخاب و تقویت کننده کلاس D یکی از آخرین پیشنهادات فعال ساب ووفر از لوازم الکترونیکی خودرو پایونیر  TS-WX70DA ممکن است تنها 200 وات حداکثر قدرت تولید کند اما که به هیچ وجه بر کیفیت صدای آن تأثیر نمی گذارد این الگوی مصرف برق آن را به یک دستگاه جمع و جور تبدیل می کند که ممکن است حتی نیازی به اتصال مستقیم باتری برای برخی از خودروها نداشته باشد این ساب ووفر به دلیل ساختار بسیار منحصر به فردش معروف است ساختار بوق پشتی که مقاومت را کاهش داده و صدای عمیق تری تولید می کند.

3.ساب ووفر زیر صندلی فعال مهر و موم شده با تقویت کننده کلاس D. TS-WX130EA-

اغلب اکثر علاقه مندان به موسیقی  سیستم صوتی خوب خودرو و ساب ووفر فعال را با یک دستگاه بزرگ اندازه گیری می کنند که ممکن است با خودروهای جمع و جور آنها خوب کار نکند این دیگر در مورد این دستگاه براق و کوچک صادق نیست که می تواند به راحتی در زیر صندلی ماشین یا در صندوق عقب خودرو نصب شود. این ساب ووفر فعال همچنین یک ویژگی تقویت باس را برای ارائه یک باس پویا و محکم به ارمغان می آورد.

4.سیستم بازتاب باس لوله فعال برای صدای باس با کیفیت بالا TS-WX300TA-

برای یک تجربه قوی تر و در عین حال از نظر فنی برتر می توانید بهترین ساب ووفر ماشین TS-WX300TA را که شبیه لوله است  در نظر بگیرید این ساب ووفرهای قوی در داخل یک لوله رفلکس باس تنظیم شده و می توانند فرکانس های فرعی پایینی را ایجاد کنند که با یک سیستم صوتی معمولی امکان پذیر نیست.

5.TS-WX300A-Active Box Bass Reflex System

صدای باس خوب و شفاف نیز در مورد موادی است که برای ضبط طنین دستگاه صدا استفاده می شود اینها از طریق یک مخروط اسپیکر کامپوزیت انقلابی  که در این دستگاه خاص گنجانده شده است برای ایجاد یک باس قوی و موزون رخ می دهد.به عنوان بهترین ساب ووفر جمع و جور فعال  TS-WX300A در فضا و زمان لازم برای نصب آن صرفه جویی می کند به راحتی می توانید این دستگاه را در ماشین خود جا دهید.

اگر هنوز در مورد ساب ووفر مناسب برای مطابقت با نیازهای خود مبهم هستید ، همیشه می توانید از مشاوره با تیم خدمات ما برای پیدا کردن مجموعه ای که برای شما مناسب است استفاده کنید. یک تجربه صوتی خوب فقط در مورد سرمایه گذاری در انتخاب موسیقی مناسب نیست  بلکه ظرفیت پخش مناسب است. با استفاده از سیستم بیس مناسب برای نیازهای خود  این مزیت یکپارچه از صدای قدرتمند را به سیستم خود بدهید.

نحوه کار بهترین ساب ووفر خودرو

نحوه کار ساب ووفر به صورت کلی بسیار شبیه به دیگر انواع اسپیکر است و تفاوت‌های جزئی که این اسپیکرها دارند منجر به تفاوت بسیار صدای خروجی آن‌ها می‌شود همه‌ی اسپیکرها دارای صفحه هستند که اصلی‌ترین قسمت اسپیکر به شمار می‌آید و حرکت این صفحه با فرکانس‌های مختلف باعث ایجاد صدا می‌شود و این صفحه از قسمت بالایی توسط Cushion که معمولاً از جنس فوم و در برخی از اسپیکرها فابریک مخصوص است و از قسمت میانی توسط Spider که یک فابریک مستحکم و بافته شده است به شاسی اسپیکر متصل می‌شوند.

در پایین این صفحه سیم پیچی به آن متصل شده است که با عبور جریان سیگنال از آن و با کمک میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط آهنربای متصل شده در پایین شاسی اسپیکر باعث ایجاد نیروی عمودی و حرکت این صفحه می‌شود

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ