نصب بلندگو و تیوتر

نکات نصب بلندگو و تیوتر|برای دریافت بهترین خروجی

برای نصب بلندگو و تیوتر به موسیقی که روح ما را تغذیه می کند تا به حال فکر کرده اید که چه کسی روح موسیقی را تغذیه می کند؟ بله سیستم صوتی خوبی دارد یک سیستم صوتی خوب درست مانند سس شکلات به بستنی وانیلی به شیر سس گوجه فرنگی به سیب زمینی سرخ کرده ، پنیر به پیتزا و موارد دیگر است لیست چیزهای خوب به نظر نمی رسید به پایان برسد اگر اهل موسیقی هستید می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در اتومبیل می گذرانید داشتن یک سیستم صوتی شگفت انگیز خودرو کاملاً منطقی است.پیدا کردن یک سیستم صوتی خوب که مناسب گوش شما باشد سخت است و نصب صحیح آن دشوار است سیستم صوتی خوب که ضعیف نصب شده است خروجی دلخواه را به شما نمی دهد.

بنابراین بهتر است بدانید که کجا و چگونه می رود. حتی ساده ترین پیشرفت در سیستم شما می تواند نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد

توصیه برای قرار دادن تیوتر

توییترها مسئول بازتولید فرکانسهای برد بالا هستند این فرکانس های بالا به موسیقی بعد احساسی می بخشد حتی ساده ترین پیشرفت ها مانند تغییر مکان توییترها می تواند کیفیت قابل توجهی را در کیفیت صدا ایجاد کند.

بهترین مکان برای نصب بلندگو و تیوتر داشبورد ماشین شما است که رو به مرکز صندلی مسافر و صندلی راننده است این به شما کمک می کند تا صدای هر دو توییتر را همزمان به گوش کاربر برسانید و یک تجربه شگفت انگیز را ارائه دهید اگر جهت صدای جیر جیر به سمت راننده باشد  با چند صدای منعکس شده که می تواند تجربه گوش دادن را مختل کند محلی سازی شنوایی مختل می شود.

بهترین مکان بعدی برای نصب توییترها گوشه مثلثی است که در تصویر زیر نشان داده شده است اگر فضای خودرو به شما اجازه نمی دهد توییترهای خود را در گوشه مثلثی نصب کنید می توانید آنها را با ستون A فلکه اتومبیل خود بر روی ستون A خودرو نصب کنید با انجام این اقدام ساده  می توانید تجربه گوش دادن به موسیقی در خودرو را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

نکات نصب تیوتر و بلندگو در خودرو

توصیه قرار دادن توییتر برای بلندگوهای هم محور

بلندگوهای کواکسیال (2 طرفه/3 راهه و غیره) دارای یک توییتر یا توئیتر و یک راننده میان رده هستند که جلوی بلندگو نصب شده اند و تا حدی آن را مبهم می کنند مزیت این طرح قابلیت استفاده از یک منطقه کوچکتر است از این رو محبوبیت آنها در صدای خودرو است صدای میان رده بلندگو در مقایسه با صدای بلند توییتر گسترده تر پخش می شود بنابراین هنگام نصب بلندگوی Co-axialجهت توییتر همیشه باید به سمت بالا نگه داشته شود تا صدا بدون هیچ مانعی مستقیماً به گوش شما برسد.

توصیه قرار دادن توییتر برای بلندگوهای | ماریا مارکت
نکات نصب بلندگو در خودرو | ماریا مارکت

ایجاد محفظه بلندگوی مجازی

یکی دیگر از اقدامات مهمی که می توانید برای بهتر جلوه دادن در نصب بلندگو و تیوتر انجام دهید این است که حفره های اضافی ورق فولادی درهای خودرو را ببندید این به ایجاد یک محفظه بلندگوی مجازی و کاهش صدای جاده کمک می کند می توانید با چسباندن محکم یک ورق ضد آب یا استفاده از ورق میرایی این سوراخ ها را ببندید هرچه درب بیشتر بسته شود بازتولید صدا بهتر خواهد بود.

محفظه بلندگوی مجازی| ماریا مارکت

از صدای ارتعاشات ناخواسته خودداری کنید

براکت بلندگو / بلندگو باید محکم ثابت شود تا از ارتعاشات ناخواسته جلوگیری شود این ارتعاشات به دلیل نصب ضعیف رخ می دهد هنگامی که موسیقی با حجم بیشتری پخش می شود یا موسیقی با جلوه های باس بیشتر پخش می شود  بیشتر قابل توجه هستند.

برای جلوگیری از این امر نباید فاصله ای بین بلندگو و درب ماشین باقی بماند گاهی اوقات بلندگو شل می شود و بلندگو را از موقعیت اصلی خود خارج می کند و در نتیجه سر و صدا ایجاد می کند بلندگوهایی مانند TS-C600IN از Pioneer قابلیت نصب فوق العاده ای را ارائه می دهند.TS-C600IN دارای براکت های مناسب برای نصب آسان برای اکثر خودروهای موجود در هند است. با استفاده از این براکت ها ، می توانید از ارتعاشات ناخواسته به طور کامل جلوگیری کنید بنابراین جلوه های باس را افزایش دهید.

ممنون از شما عزیزان بابت وقتی که گذاشتید برای این مقاله و هم چنین میتوانید برای نصب بلندگو و تیوتر با کارشناسان ماریا مارکت در ارتباط باشید

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ