استفاده از خدمات فروشگاه لوازم صوتی و تصویری ماریا مارکت، به معنای تایید قوانین و مقررات این مجموعه؛ توسط مشتری می‌باشد

۱- خرید کالا از فروشگاه لوازم صوتی و تصویری ماریا مارکت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و در تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

۲- خدمات و محتویات این سایت جهت استفاده‌ی غیرتجاری و شخصی برای مشتریان منتشر شده و مالکیت معنوی محتوای سایت متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده از محتوای سایت جهت استفاده‌های غیرتجاری با ذکر منبع بلامانع است.

۳- اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، سایت‌های مرجع و یا از شرکت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات کالاها در مواردی دارای اشتباه و یا خطاهای نگارشی باشد، لذا این فروشگاه مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور معمول، به صورت روزانه؛ نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات محصولات خود اقدام می‌نماید.

۴- الزام به درج اطلاعات صحیح، در هنگام ثبت سفارش کالا در این سایت ضروری است و می‌بایست اطلاعات مطابق با واقعیت درج گردد. در صورتی که اطلاعات شخصی اعم از آدرس و کدپستی، دارای اشتباه باشد؛ در فرآیند تکمیل سفارش، دچار مشکل خواهید شد و کالای شما ارسال نخواهد شد.

۵- این فروشگاه از مسائلی که در حیطه مدیریت آن نیست، سلب مسئولیت می‌نماید. این موارد می‌تواند شامل مشکل در تحویل کالا توسط شرکت باربری و یا پست، مشکلات اینترنتی، خطای پرداخت در سیستم بانکی و غیره باشد.

۶- ارتباط میان مشتریان با کارکنان فروشگاه، صرفا از طریق کانال‌های اعلامی اعم از وبسایت فروشگاه؛ سامانه پیامک اطلاع‌رسانی وضعیت سفارشات، شماره تلفن‌ها و پیام‌رسان‌های اعلامی بوده و هیچ‌یک از کارکنان؛ به صورت خصوصی با مشتریان ارتباط نخواهند داشت.

۷- این فروشگاه از محتوای وب‌سایت‌هایی که در برخی از محصولات ممکن است به آن‌ها ارجاع داشته باشد، سلب مسئولیت می‌نماید.

۸- ارتباط با مشتریان، از طریق اطلاعات مدرج در فرم ثبت‌نام آن‌ها خواهد بود؛ لذا در صورت درج اطلاعات تماس اشتباه، از رهگیری سفارشات و درخواست‌های خود؛ محروم خواهید بود.

۹- اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق فرم‌های ثبت‌نام، سفارش، خبرنامه و دیگر موارد مرتبط؛ به هیچ‌عنوان جهت استفاده‌های تبلیغاتی و مزاحمت استفاده نخواهند شد و صرفا محتوای درخواستی، برای کاربران ارسال خواهد شد. بدیهی است اطلاعات گردآوری شده، به هیچ‌یک از اشخاص ثالث واگذار نخواهد شد.

۱۰- با عنایت تعبیه‌ی بخش نظرات برای هر محصول، کاربران امکان به اشتراک‌گذاری نظرات خود را دارا هستند و می‌توانند تجربیات خود را با یکدیگر تبادل کنند؛ از این جهت، مسئولیت درستی یا نادرستی نظرات درج شده به عهده این فروشگاه نیست و نظراتی که خارج از قوانین و مقررات فروشگاه باشند و در آن‌ها از کلمات رکیک و محتوای مغایر با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات شخصی اعم از شماره تماس و غیره، نوشته شده باشد؛ توسط کارشناسان فروشگاه، تایید نخواهد شد.