خروجی مستقیم ساب ووفر چیست؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید ساب ووفر و رادیو پخش می‌بایست به آن توجه کرد، بدون شک همین نکته‌ای هستش که امروز تیم تولید محتوا ما قصد دارد تا در رابطه با آن برای شما صحبت کند؛ خروجی مستقیم ساب ووفر از از نظر اهمیت در جه جایگاهی قرار دارد؟

خروجی مستقیم ساب ووفر چیست؟ | فروشگاه سیستم صوتی خودرو ماریامارکت

دقیقاً این محتوا و مقاله‌ای که امروز در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، می‌تواند توی یک خرید درست و موفق به شدت مؤثر باشد و در نهایت شما را به رضایت برساند.

اگر می‌خواهید بر روی سیستم صوتی‌تان ساب ووفر نیز نصب بکنید، بدون شک این مقاله برای شما مناسب بوده و شما می‌توانید با مطالعه آن به اطلاعات مفید و ارزنده‌ای دست پیدا بکنید.

عنوان‌های اصلی که امروز در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت را در ادامه می‌توانید مشاهده بکنید:

  • خروجی ساب ووفر چیست؟
  • چرا خروجی ساب ووفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟
  • چطور تشخیص دهیم که رادیو پخش دارای خروجی ساب ووفر است؟
  • اگر قصد نصب ساب ووفر داشتیم، چه پخشی را باید انتخاب کنیم؟
  • بدون خروجی ساب ووفر چاره چیست؟

این عنوان‌ها یکی از پر تکرار‌ترین مسائلی هستش که کاربران حضوری و غیر حضوری ما با آن‌ها در چالش بودند و ما سعی کردیم که آن را در قالب یک مقاله برای شما عزیزان جمع‌آوری کنیم تا بتوانید به راحتی آن را مطالعه بکنید.

خروجی مستقیم ساب ووفر چیست؟

خروجی ساب ووفر در حقیقت یکی از اصلی‌ترین ویژگی و آپشنی محسوب می‌شود که یک رادیو پخش باید آن را دارا باشد تا شما قابلیت نصب و راه‌اندازی یک ساب ووفر را داشته باشید.

چرا خروجی ساب ووفر از اهمیت بالایی برخوردار است؟

ساب ووفر ها هم نوعی اسپیکر محسوب می شوند که می توانید آن ها را بر روی خودرو و یا هر کجای دیگر که می خواهید نصب بکنید و از اجرای فرکانس صدای آن ها لذت ببرید.

ما در دفعات بسیار زیاد بر روی بازه فرکانسی که ساب ووفر ها اجرا می کنند، صحبت کرده ایم و این نکته را خاطر نشان کرده ایم.

به همین دلیل برای نصب ساب ووفر ها حتما باید از خروجی هایی که به صورت مجزا برای نصب و راه اندازی ساب ووفر ها تعبیه شده است، استفاده بکنید.

برای مشاهده و مطالعه اطلاعات بیشتر در رابطه با ساب ووفر ها می توانید به وبلاگ ماریامارکت مراجعه بکنید و برای سوالاتی که توی ذهن شما ایجاد شده است، پاسخ پیدا بکنید.

اگر این نکته را در نظر نگیرید، قطعا نمی توانید ساب ووفرتان را نصب و راه اندازی بکنید و از صدای سیستم صوتی تان نهایت لذت را ببرید.

چطور تشخیص دهیم که رادیو پخش دارای خروجی ساب ووفر است؟

خروجی های ساب ووفر به صورت مجزا در کنار دیگر خروجی های آرسی در پشت دستگاه تعبیه شده اند و شما می توانید با علامتی که بر روی آن ها حک شده تا آن ها را مشخص کند، به راحتی بیابید.

به صورت کلی اصولا خروجی های ساب ووفر را با علامت و کلمه مخفف SW نمایش می دهند و بر روی خروجی های دیگر دستگاه که برای بلندگو ها مورد استفاده قرار می گیرد، هیچ علامت و حکاکی انجام نمی دهند.

چطور تشخیص دهیم که رادیو پخش دارای خروجی ساب ووفر است؟ | ماریامارکت

اگر قصد دارید یک رادیو پخش را تهیه بکنید، به صورت غیر حضوری می‌توانید مشخصات و کاتالوگ آن را مطالعه بکنید و یا با فروشنده آن مشورت کنید؛ اما به صورت حضوری می‌توانید که پشت خود دستگاه را مشاهده بکنید و شخصاً از این موضوع مطلع شوید.

اگر قصد نصب ساب ووفر داشتیم، چه پخشی را باید انتخاب کنیم؟

اگر قصد نصب ساب ووفر را داشته باشیم باید به اولین نکته‌ای که دقت می‌کنیم این باشد که آیا پخشی که داریم، توانایی و قابلیت نصب و راه‌اندازی ساب ووفر‌ها را دارا می‌باشد؟

اگر قصد نصب ساب ووفر داشتیم، چه پخشی را باید انتخاب کنیم؟ | ماریامارکت

یا اینکه آیا پخشی که می‌خواهم خریداری کنم، برای نصب و راه‌اندازی ساب ووفر‌ها مناسب است و یا اینکه اصلاً توانایی این کار را دارد.

اگر پخشی که داریم و یا می‌خواهیم تهیه کنیم، دارای خروجی آرسی مجزا برای ساب ووفر‌ها نباشد؛ قطعاً تنظیمات و کراس اور‌های لازم برای تنظیم ساب ووفر‌ها را هم نداشته و به کلی باید از لیست انتخابات ما برای خرید حذف شود.

بدون خروجی ساب ووفر چاره چیست؟

این نکته را در نظر داشته باشید که بدون داشتن یک هدیونیتی که به صورت مجزا دارای خروجی ساب ووفر است، ما قابلیت نصب و راه‌اندازی ساب ووفر‌ها را نداریم و تقریباً چاره‌ای در کار نیست.

تنها می‌بایست که یا پخش را با دستگاه حرفه‌ای‌تر که دارای خروجی آرسی ساب ووفر باشد، تعویض بکنیم؛ یا اینکه ساب ووفر و نصب آن بر روی سیستم صوتی‌مان را به صورت کلی از فکرمان بیرون کنیم.

در این مقاله سعی داشتیم که شما را با نحوه نصب و اهمیت خروجی‌های آرسی آشنا کنیم، اگر به این موضوعات علاقه‌مند هستید؛ می‌توانید وب سایت ما مراجعه بکنید و با مطالعه کردن دانش و اطلاعات خود را بیافزایید.

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ