راهنمای خرید پخش خودرو جی وی سی با کیفیت صدای بالا

یکی از مهم ترین مواردی که به شدت توی خروجی صدای سیستم صوتی خودرو شما موثر هستش، پخش کننده ها هستند که امروز قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید پخش خودرو جی وی سی با کیفیت صدای بالا با شما صحبت کنیم.

پخش ها و هدیونیت ها، اصطلاحا به اشتباه عمومی و کوچه بازاری سال هاست با عنوان ظبط نامیده می شوند.

اگر شما هم توی خرید هدیونیت ها و پخش ها دچار تردید شده اید و اطلاعات کافی ندارید، امروز با ما در مقاله همراه باشید که به شما تضمین می کنیم در آخر به دیدگاه خوبی دست پیدا خواهید کرد.

ما در مقاله های بسیاری به اهمیت پخش ها یا اصطلاحا هدیونیت ها اشاره کرده ایم، اما از در این مقاله قصد داریم تا متناسب با هزینه های متفاوت و شرایط مختلف، بهترین و مناسب ترین پخش های جی وی سی را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل هم عنوان اصلی این مقاله را راهنمای خرید پخش خودرو جی وی سی با کیفیت صدای بالا قرار داده ایم تا از همان اول هدف اصلی این مقاله را برای شما مشخص کنیم.

  • چرا محصولات جی وی سی؟
  • انتخاب پخش جی وی سی در بازه 2 الی 3 میلیون تومانی
  • انتخاب پخش جی وی سی در بازه 3 الی 4 میلیون تومانی
  • انتخاب پخش جی وی سی در بازه 4 میلیونی به بالا
  • چه ویژگی هایی ارزش خرید پخش های جی وی سی را بالا می برد؟

در ادامه در رابطه با عنوان های اصلی که در برایتان قرار داده ایم صحبت خواهیم کرد که پیشنهاد می شود، این مطالب را از دست ندهید.

چرا محصولات جی وی سی؟

چرا محصولات جی وی سی را باید در بین این همه کالای اورجینالی که موجود هستش، انتخاب و خریداری بکنیم و چه چیز هایی باعث می شود که این محصولات ارزش خرید بالایی داشته باشند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود، محصولات جی وی سی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شوند؛ قیمت مناسب و به صرفه آن ها است.

محصولات جی وی سی یکی از بهترین انتخاب ها برای نصب سیستم های صوتی شما هستند و حقیقتا جی وی سی به شدت توی ساخت و طراحی پخش ها حرفه ای عمل کرده و دارای مشخصات فوق العاده ای می باشد.

مورد دیگر این هستش که تمامی پخش های جی وی سی دارای گارانتی شرکتی و معتبر هستند که به اصطلاح این تضمین را به شما می دهد که با خیال راحت کالای خود را خرید کنید و در هر شرایطی که با مشکل مواجه شدید، از خدمات گارانتی بی قید و شرط آن استفاده کنید.

هر چند که توی این چند سال اخیر توی فروش تیراژ بالای محصولات جی وی سی شاهد هیچ مورد برگشتی نبوده ایم و این تعداد حتی به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

مورد بعدی دیگر که یکی از اصلی ترین دلایل ها محسوب می شود این هستش که پخش های جی وی سی از تکنولوژی روز دنیای کار آدیو برخوردار بوده و هر روز مدرن تر و پیشرفته تر از محصولات دیگر رقبا در بازار مشاهده می شود.

منظور از تکنولوژی این هستش که ویژگی هایی که در پخش های کمپانی جی وی سی دیده می شود، به روز و پیشرفته بوده و به شما قابلیت نصب و راه اندازی سیستم های صوتی رده بالا را هم می دهد.

محدودیت ها به شدت کاسته شده و ویژگی هایی در محصولات اقتصادی آن وجود دارد که در پخش های رده بالا دیر رقبا نیز دیده نمی شود، در ادامه به صورت جزئی این مطلب را باز کرده و در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد که بسیار پر اهمیت و موثر است.

انتخاب پخش جی وی سی در بازه 2 الی 3 میلیون تومانی

برای خرید و نصب سیستم های معمولی و رده متوسط اگر بودجه نسبتا محدودی دارید و می خواهید که از پخش های اصلی و معتبر هم استفااده بکنید، بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شما پخش های جی وی سی محسوب می شوند.

دو مدل دستگاه در مدل های KD-X152M و KD-X168M می تواند برای شما یکی از بهترین گزینه ها محسوب شود، مدل 152 دارای 4 خروجی و نسبتا کمی ارزان قیمت تر و مدل 168 مدل 6 خروجی از این برند و دارای قیمت بالاتری می باشد.

این دو مدل دستگاه از اقتصادی ترین و معمولی ترین دستگاه های پخش از کمپانی جی وی سی می باشند و شما می توانید سیستم های سبک و متوسط خود را با این پخش ها به راحتی نصب و راه اندازی بکنید.

این دستگاه ها دارای 4 و 6 خروجی آرسی (RCA) هستند که ولتاژ آن ها برابر با 2 ولت بوده و دارای 13 باند اکولایزر گرافیکی می باشند که به راحتی قابلیت تنظیم عمده ای را به شما می دهد.

همچنین کراس اور های نسبتا خوب و قابل قبولی برای این پخش ها در نظر گرفته شده است که یکدیگر از نکات و مزیت های مثبت این دستگاه ها محسوب می شود.

انتخاب پخش جی وی سی در بازه 3 الی 4 میلیون تومانی

در این بازه قیمتی می توانید پخش های 6 خروجی ساده و 4 خروجی بلوتوثی از برند جی وی سی را تهیه و خریداری بکنید که کیفیت و ویژگی فوق العاده ای را دارا هستند که به صورت کلی می توان گفت باز می توانید سیستم های نسبتا رده بالا را با این پخش ها به خوبی راه اندازی بکنید.

  • جی وی سی مدل KD-X351BT (4 خروجی بلوتوثی)
  • جی وی سی مدل KD-X406M (6 خروجی معمولی)

می توانید با خرید این محصولات به راحتی سیستم صوتی خود را راه اندازی بکنید و با استفاده از کراس اور ها و پتانسیومتر هایی که دارد، بهترین و ایده آل ترین تنظیمات را بر روی آن ها اعمال کنید.

انتخاب پخش جی وی سی در بازه 4 میلیون به بالا

می توانید بهترین و نسبتا رده بالا ترین پخش های جی وی سی را تهیه بکنید و که کاملا حرفه ای و از تنظیمات خوب و قابل قبولی برخوردار هستند.

کراس اور ها و اکولایزر های حرفه ای، ولتاژ خروجی آرسی بالا و های ولتاژ، تنظیمات و پهنای باند گسترده و کراس اور های 3 WAY (نتوورک) که یکی از ویژگی هایی هستش که توی هر رادیو پخشی نمی توانید مشاهده بکنید.

لازم به ذکر هستش که تمامی پخش های جی وی سی قابلیت پخش فرمت FLAC را دارا هستند و شما در همه پخش های جی وی سی می توانید تکنولوژی K2 را مشاهده بکنید.

K2 تکنولوژی یکی از ویژگی هایی هستش که توسط کمپانی کنوود جی وی سی ابداع شده و تا حد قابل توجهی فایل ها را بازسازی و ارتقا کیفیت می دهد و با کیفیت تر برای شما پخش می کند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، این هستش که می توانید با پخش های جی وی سی کنترل و فرمان و اصطلاحا اینترفیس خود را هم به دستگاه متصل  و ست کنید تا با فشردن کلید های فرمان دستور به دستگاه ارسال شود.

سه مدل از بهترین پخش های جی وی سی که توی بازه قیمتی 4 میلیون به بالا قابل خریداری هستند را در ادامه مشاده می کنید:

اصولا یکی از دلایل اصلی که پخش های جی وی سی در بازار مورد کم لطفی قرار گرفته است، این هستش که از تنظیمات حرفه ای و گسترده ای برخوردار هستش که برای افراد بی تجربه و غیر متخصص سخت و نشدنی است.

به همین دلیل بیشتر از دیگر برند های موجود در بازار استفاده شده و پخش های جی وی سی خیلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

پخش های بلوتوثی جی وی سی همگی دارای اپلیکیشن هستند و به شما قابلیت این را می دهند که تمام تنظیمات و قابلیت های دستگاه را با موبایل های هوشمند خود تنظیم کرده و تغییرات را اعمال بکنید.

چه ویژگی هایی ارزش خرید پخش های جی وی سی را بالا می برد؟

دلایل زیادی را در این مقاله به آن پرداختیم که ارزش خرید بالای پخش های جی وی سی را نشان می دهد و به ما می رساند که نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنیم، جی وی سی یکی از ایده آل ترین و ارزنده ترین محصولات بازار سیستم صوتی خودرو است.

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ