تاثیر ولتاژ آرسی (RCA)هدیونیت ها در سیستم صوتی

ولتاژ خروجی RCA 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید توی خرید سیستم صوتی به آن توجه کنیم ، خرید یک هدیونیت یا به زبان ساده تر بگوییم رادیو پخش حرفه ای می باشد.

خب رفقا امروز قرار هستش که براتون از اهمیت ولتاژ خروجی آرسی پخش ها بگیم که از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار می باشد که این بحث رو امروز کاملا میبندیم.

رادیو پخش ها و هدیونتی ها یکی از اصلی ترین و مهم ترین اساس یک سیستم صوتی هستند که می توان ان را به اتاق فرمان یک سیستم صوتی تشبیه کرد و از آن ها این گونه نام برد.

تاثیر ولتاژ آرسی (RCA)هدیونیت ها در سیستم صوتی | ماریامارکت

تاثیر ولتاژ آرسی (RCA) هدیونیت ها

یکی از مهم ترین نکاتی که باید توی خرید سیستم صوتی به آن توجه کنیم ، خرید یک هدیونیت یا به زبان ساده تر بگوییم رادیو پخش حرفه ای می باشد.

خب رفقا امروز قرار هستش که براتون از اهمیت ولتاژ خروجی آرسی پخش ها بگیم که از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار می باشد که این بحث رو امروز کاملا میبندیم.

رادیو پخش ها و هدیونتی ها یکی از اصلی ترین و مهم ترین اساس یک سیستم صوتی هستند که می توان ان را به اتاق فرمان یک سیستم صوتی تشبیه کرد و از آن ها این گونه نام برد.

تمام فرکانسی که به یک آمپلی فایر برای تقویت و در نهایت از آمپلی فایر ها به مصرف کنندذه ها و بلندگو ها می رسد ، می توان گفت زیر سایه رادیو پخش ها و هدیونیت امکان پذیر می باشد.

رادیو پخش ها به دو صورت می توانند برای شما ، مصرف کننده ای را راه اندازی کنند ؛ کی از این روش ها ، از طریق خروجی های لول هستش که می توانید از طریق خروجی های لول ، بلندگو های سبک با توان مناسب را بدون آمپلی فایر نصب و راه اندازی کنید و از طریق تنظیمات و کراس اور های پخش هم تنظیمات خود را اعمال کنید.

اما اگر قصد نصب ساب ووفر و یا سیستم صوتی قدرتمندی را دارید که نیازمند آمپلی فایر هستش ، حتما باید از رادیو پخش حرفه ای استفاده بکنید که دارای خروجی های آرسی با کیفیت و کراس اور های حرفه ای باشد.

چون همه چیز به فرکانسی بر می گردد که از طریق پخش خودرو شما به آمپلی فایر فرستاده می شود. و باز هم باید با بگوییم که باز هم نکات و جزییات دیگری هم هستش که در حین نصب و خرید لوازم سیستم صوتی خود باید به آن توجه بکنید.

توی بازار امروزه سیستم صوتی خودرو تقریبا می شود گفت که تمامی رادیو پهش خا از معمولی ترین تا حرفه ای ترین آن ها دارای خروجی آرسی می باشند.

اما برای نصب یک سیستم صوتی خوب باید از یک رادیو پخش و هدیونیت حرفه ای استفاده بکنید که هم از خروجی های آرسی با کیفیتی برخوردار باشد و هم دارای اکولایزر ها و کراس اور های حرفه ای نیز هم باشد که بتوانید به خوبی سیستم صوتی خود را تنظیم کرده و از صدای ایده آل خود نهایت لذت را ببرید.

همان طور که خدمتتان عرض کردیم ، تقریبا تمامی رادیو پخش های امروزه بازار دارای خروجی آرسی هستند اما این گزینه صرفا تنها برای انتخاب یک رادیو پخش خوب کافی نمی باشد.

خروجی های آرسی از تعداد و مقدار قدرت و یا ولتاژشان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و بدیهی هستش که باید سیستم صوتی که قصد خریداری آن را داریم ، متناسب با آن انتخاب بکنیم.

هرچقدر ولتاژ خروجی پخش بالا تر باشد ، سیگنال و فرکانسی که از طریق کابل های آرسی به آمپلی فایر می فرستد نیز قوی تر و با کیفیت تر می باشد.

پس در اینجا قطعا مشخص شد که تنها داشتن خروجی آرسی نمی تواند ما را برای خرید رادیو پخش متقاعد سازد و موارد بسیار مهم تری هم هستش که باید به آن ها توجه کنیم.

کراس اور های لو پس و های پس یکی از مهم ترین ویژگی های یک پخش خوب و حرفه ای می باشد که برای اینکه بتوانیم تنظیمات خوب و درستی را بر روی وازم خود اعمال کنیم ، میبایست از یک رادیو پخش حرفه ای استفاده کنیم که دارای کراس اور های حرفه ای باشد.

علاوه بر کراس اور ها ، رادیو پخش ها باید از اکولایزر های خوبی برخوردار باشد و می تواند یکی از ویژگی های یک پخش حرفه ای و خوب باشد.

برای خرید یک رادیو پخش حرفه ای باید به کراس اور ها ، تعداد خروجی آرسی ، پهنای باند اکولایزر هایی که در اختیار شما قرار می دهد و ولتاژ خروجی آرسی بسیار مهم می باشد که می توان گفت برای دریافت خروجی صدای اصولی و خوب بایستی از این کراس اور ها و قابلیت ها استفاده کنید.

بر فرض مثال برای تنظیماتی که بر روی یک سیستم صوتی که بلندگو دارد با سیستم صوتی که دارای میدرنج و سوپر تیوتر می باشد ، متفاوت هستش و برای اینکه بتوانیم خروجی صدای خوب و ایده آل را از سیستم صوتی دریافت کنیم میبایست با استفاده از کراس اور ها تنظیمات را اعمال کنیم.

هرچقدر رادیو پخش و یا به اصطلاح هدیونیت حرفه ای تر و با ویژگی های بیشتری باشد ، ما می توانیم از خروجی صدای بهتری برخوردار شویم و دستمان توی اعمال تنظیمات باز می باشد.

برای ارتقای پهنای باند و دسترسی به کراس اور های فوق العاده بیشتر و به اصطلاح رویایی تر می توانیید از پروسسور ها استفاده بکنید که به صورت افتر مارکت در بازار سیستم صوتی به فروش می رسند و می توانید جدگانه آن ها را تهیه کنید و از یک صدای عالی بهره مند شوید.

معمولا پروسسور ها دارای کراس اور های دیجیتال هستند و به صورت انالوگ نمی توان آن ها را تنظیم کرد و باید از لپ تاپ و یا ….. استفاده کنید.

پروسسور ها برای سیستم های فوق العاده کیفیتی و یا به اصطلاح های اند مورد استفاده قرار می گیرند و شما برای سیستم های معمولی تر می توانید از اکولایزر های آنالوگ استفاده کنید که دارای تعدادی اکولایزر هستند که به صورت آنالوگ تنظیم می شوند و در بین مدار هدیونیت شما قرار می گیرند.

اکولایزر ها به صورت آنالوگ تنظیم می شوند و اغلب دارای ورودی های لول نیز هستند و قابلیت این را دارند که به شما قابلیت نصب سیستم های صوتی را بدهند و تعداد خروجی بالا با ولتاژ خوب و قابل توجهی را بدهند.

در کل در کلام آخر اگر بخواهیم این محتوا متنی را جمع بندی کنیم ، می توان گفت که درست هستش که تمام رادیو پخش های موجود توی بازار دارای خروجی های آرسی باشند ولی تنها دلیل برای اینکه یک رادیو پخش قابلیت نصب حرفه ای یک سیستم صوتی را داشته باشد ، صرفا فقط خروجی آرسی نیست.

پس برای خرید و نصب یک رادیو پخش باید به ویژگی های مهمی که باید یک رادیو پخش حرفه ای دارا باشد ، توجه کنیم و اصلا تعصبی خرید خود را انجام ندهیم.

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ