ردیاب gps خودرو چیست؟ + 7 ویژگی ردیاب خوب همراه با دفترچه راهنما

ردیاب gps خودرو چیست؟

ردیاب‌ها سیستم‌های موقعیت یاب جهانی هستند که با تلفن همراه حرکت وسیله نقلیه مانند کامیون‌ها سواری‌ها موتور سیکلت… استفاده می‌شوند.
این امکان دسترسی به کنترل وسیله نقلیه از راه دور رو برای شما فراهم می‌کنه تا بتونین وسیله نقلیه خودتون رو در صورت دزدیده شدن کنترل و حتی خاموش کنید.

یکی از مزیت‌هایی که یک جی پی اس خوب باید داشته باشه اینه که موقعیت دقیق وسیله نقلیه رو با کمترین خطا نشون بده که در مورد بهترین جی پی اس موجود در ایران هم اشاره می‌کنیم.

ردیاب خودرو gps چیست | سیستم صوتی خودرو

ردیاب GPS خودرو چیست؟

ردیاب‌ها سیستم‌های موقعیت یاب جهانی هستند که با تلفن همراه حرکت وسیله نقلیه مانند کامیون‌ها سواری‌ها موتور سیکلت… استفاده می‌شوند.

این امکان دسترسی به کنترل وسیله نقلیه از راه دور رو برای شما فراهم می‌کنه تا بتونین وسیله نقلیه خودتون رو در صورت دزدیده شدن کنترل و حتی خاموش کنید.

یکی دیگر از مزایای جی پی اس‌ها استفاده در ناوگان حمل ونقل برای نظارت بر نوع حرکت وسیله نقلیه هست.

GPS سیگنال‌های ماهواره‌ای را دریافت می‌کند که به نوبه خود توسط گیرنده پردازش می‌شود.

این گیرنده‌ها مکان دقیق را کنترل می‌کنند و سرعت و زمان را ارزیابی می‌کنند.

موقعیت را می‌توان به صورت نما‌های سه بعدی از طریق چهار سیگنال ماهواره GPS ثبت کرد.

حدود ۲۷ ماهواره در مدار زمین وجود دارد که به دور زمین می‌چرخند و حدود ۲۴ تا از ان‌ها به صورت مداوم تمامی اسیگنال‌ها را به گیرنده‌های جی پی اس ارسال می‌کنند.

این سیستم از سه لایه استفاده می‌کند، به این معنی که خط دید واضحی برای چهار یا چند ماهواره دارد. بنابراین GPS برای نقشه‌برداری، حمل و نقل یا استفاده نظامی – که در ابتدا برای آن طراحی شده بود -‌ایده‌آل است.

غیر قابل تصور هست که یک دستگاه به این کوچیکی مثل یک چشم در اسمان تمام حرکت‌های وسیله نقلیه مارو زیر نظر داشته باشد.

کاربرد دیگر جی پی اس در مصارف نظامی و.. برای موقعیت‌یابی هدف و دشمن هست.

چرخش کامل روزانه

ماهواره‌های خورشیدی در حدود ۱۹۰۰۰ کیلومتر در آسمان به دور زمین می‌چرخند و هر روز دو چرخش کامل انجام می‌دهند. این مدار‌ها به گونه‌ای سازماندهی شده‌اند که حداقل چهار ماهواره در هر نقطه‌ای از زمین در «تماس چشمی» باشند.

کاری که GPS باید انجام دهد این است که چهار یا بیشتر از این ماهواره‌ها را بیابد، فاصله هر کدام را مشخص کند و از این اطلاعات برای تعیین دقیق مکان خود استفاده کند. GPS همچنین فناوری ردیابی عالی برای مناطق بزرگ است.

هر وسیله نقلیه باید یک گیرنده GPS داشته باشد تا ماهواره‌های GPS بتوانند موقعیت خودرو یا کامیون را ردیابی کنند. با استفاده از این دستگاه اپراتور می‌تواند در هر زمان درخواست مکان کند.

نکته: جی پی اس‌های افلاین فقط زمانی بدردتون می‌خوره که به حافظه ان دسترسی پیدا کنید یعنی اطلاعاتی که بعد از پیاده شدن از خودرو قابل دسترس هستند

مزیت های ریاب (gps) خودرو

یکی از مزیت‌هایی که یک جی پی اس خوب باید داشته باشه اینه که موقعیت دقیق وسیله نقلیه رو با کمترین خطا نشون بده که در مورد بهترین جی پی اس موجود در ایران هم اشاره می‌کنیم.

کاهش ردپای کربن:

ردیابی GPS ناوگان یا یک خودرو را قادر می‌سازد تا سودمندترین مسیر را طی کند و از کارایی سوخت اطمینان حاصل کند. محاسبه راه‌های کوتاه‌تر برای رسیدن به مقصد به این معنی است که می‌توانید انتشار کربن را کاهش دهید.

از آنجایی که مدیر ناوگان از محل حضور رانندگان در هر زمان آگاه است، احتمال گم شدن و پیمودن مسافت پیموده شده به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

امنیت:

اگر خودرو یا وسیله نقلیه تحویلی شما به سرقت رفته باشد، پلیس می‌تواند تعیین کند که وسیله نقلیه کجاست. این یکی از مهمترین دلایلی است که باید از ردیاب GPS استفاده کرد. کاهش حق بیمه نیز به دلیل وجود GPS در خودرو خواهد بود.

هر ساله بیش از ۱۰۰۰۰ وسیله نقلیه در آفریقای جنوبی ربوده می‌شود. چنین عدد هشدار دهنده‌ای نیاز به بهترین اقدامات امنیتی برای وسیله نقلیه شما دارد.

پس انداز شرکت:

مزایای فوری به این معنی است که مدیران ناوگان می‌توانند توانایی‌های کارکنان را ارزیابی کرده و اطلاعاتی را ارائه دهند که باعث می‌شود آن‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. با حذف زمان توقف، شرکت از صرفه‌جویی با کاهش مصرف سوخت برخوردار خواهد شد.

افزایش بهره وری:

ناوگان کارکنان را با کنترل مسیر‌های روزانه آن‌ها از دفتر کارآمدتر مدیریت کنید. زمان‌های تعطیلی را کاهش دهید و نیروی کار مولدتری داشته باشید.

افزایش تماس دو طرفه:

GPS زمان ورود و خروج را مستقیماً به افسر کنترل در HQ اعلام می‌کند، بنابراین نیازی به تماس مداوم با دفتر نیست. این امر باعث حذف هزینه‌های زیاد استفاده از تلفن همراه و مدیریت می‌شود.

افزایش بهره وری کسب و کار:

داشتن مؤثرترین برنامه ریز مسیر، مستقیم‌ترین راه را برای سفر به مقصد امکان‌پذیر می‌کند. این کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان باعث افزایش استفاده از وسایل نقلیه به مقاصد دیگر در طول همان روز خواهد شد که بهره وری کسب و کار را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مدیریت قادر خواهد بود تا جدول‌های زمانی رانندگان را به طور مؤثرتری ساختار دهد، بنابراین زمان آن‌ها با بهره‌وری بیشتری مدیریت می‌شود. در صورتی که مشتری تماس بگیرد و نیاز به خدمات وانت یا خدمات فوری داشته باشد، کنترلر در HQ می‌تواند نزدیک‌ترین وسیله نقلیه به مشتری را یادداشت کند و راننده را به آن مقصد هدایت کند.

بدون شک، مزایای داشتن سیستم ردیاب GPS در خودرو یا ناوگان وسیله نقلیه شما به معنای امنیت و بهره وری بیشتر است.

کنترلر همیشه این مزیت را دارد که با رانندگان در تماس است و می‌تواند در هر زمان مکان هر راننده را یادداشت کند. این به معنای امنیت افزوده شده برای رانندگان در همان زمان است که بدانند به طور مداوم تحت نظارت هستند.

بریم برای معرفی بهترین جی پی اس موجود در فروشگاه ماریا مارکت و یکی از بهترین‌ها در ایران

جی پی اس وایزر (بررسی اجمالی مدل ۱۵۰ وایزر محتویات درون جی پی اس وایزر):

  •  دستگاه ردیاب
  •  دسته سیم سیم کشی
  •  میکروفون و سیم رابط
  •  رله قطع کن
  • سیم کارت و دکمه sos

ویژگی‌های ردیاب ۱۵۰ وایزر

  1. هشدار قطع برق خارجی در صدرت قطع برق
  2. هشدار حرکت غیر مجار در صورت ربودن
  3. هشدار وارد شدن ضربه
  4. هشدار باز شدن درب خودرو
  5. هشدار سرعت غیر مجاز
  6. امکان قطع و وصل برق
  7. امکان برقراری تماس با دستگاه و شنود
  8. امکان اتصال فقل مرکزی برای بازوبست درب خودرو

استفاده از امکانات وایزر

برای استفاده از امکانات ردیاب وایزر باید نرم‌افزار سرو رو دانلود کنید تا بتونید توسط این اپلیکیشن هریک از هشدارها رو فعال کنید و کنترل کامل دستگاهتون رو با اپلیکیشن در دست بگیرید.

فعال‌سازی سیم کارت ردیاب وایزر

برای فعال‌سازی سیم کارت هدیه داخل جعبه به مراکز مربوط به امور مشترکین مراجعه و ان را فعال کنید بعد از فعل‌سازی یک تماس با سیم کارت درون دستگاه بگیرید در صورتی که دستگاه یک پیامک بهتون ارسال کرد یعنی به درستی فعال‌سازی شده است.

 

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ