سیستم صوتی از کجا بخرم؟

امروزه خرید اکثریت و تمامی لوازم هایی که مدت ها به صورت حضوری باید آن ها را تهیه می کردیم ، به صورت غیر حصوری و آنلاین نیز قاب سفارش و خریداری هستند.

برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو و جلوگیری از کلاهبرداری هایی که ممکن هستش با بی دقتی ها برای ما اتفاق بیفتد ، می توانیم خرید های خوب و موفقی را تجربه بکنیم و حتی در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی بکنیم.

اکثر فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها به دلیل شرایط رقابتی که در بین دیگر فروشنده ها وجود دارد ، جنس های خود را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسانند و با تخفیف های خوب و قابل توجهی قرار می دهند.

دقیقا بر عکس همین نیز وجود داشته و اگر چشم بسته و بدون اطلاع قصد خرید داشته باشید ، ممکن هستش که کالایی را بیشتر و گران تر از ارزش خود خریداری بکنید ؛ پس می بایست خرید عجله ای را به کلی فراموش بکنید.

برای اینکه بتوانید از یک خرید خوب و ایده آل بهره مند شوید می بایست اول از معتبر بودن فروشگاه و فروشنده مطمئن شوید و در مرجله بعدی جنس ها و کالاها و نحوه مشاوره آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

برای خرید از یک فروشگاه به صورت حضوری فقط معتبر بودن آن ها ملاک نبوده و شما برای خرید یک سری از کالاها به مشاوران مجربی نیاز دارید که باید به صورت صادقانه به شما کالا را بدون در نظر گرفتن نفع خود پیشنهاد کنند.

سیستم های صوتی و تصویری خودرو نیز یکی از این دسته از کالا ها می باشد که شما حتما برای خرید باید نیاز به مشاوره دارید ، تا در نهایت به یک خرید موفق نزدیک شوید.

اگر صرفا هدف فروشنده فقط فروش جنس و کالای خود به شما باشد ، قطعا شما از خرید موفقی برخوردار نخواهید بود و باید این را در نظر داشته باشید که این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سیستم صوتی از کجا بخرم؟

مجموعه بزرگ ماریا مارکت با فعالیت به صورت حضوری و غیر حضوری یکی از بهترین گزینه ها برای خرید توی صنف سیستم های صوتی و تصویری خودرو می باشد که از ویژگی های متمایز کننده ای برخوردار می باشد.

مجموعه بزرگ ماریا مارکت دارای وب سایت رسمی می باشد که تمامی نماد های اعتماد و مواردی که یک سایت معتبر نیاز دارد را دارا می باشد و قابلیت خرید آسان و ساده را به شما می دهد.

آنلاین بخرم یا حضوری؟

در داخل وب سایت ماریا مارکت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با مشخصات و توضیحات متنی مفصل قرار داده شده است و قابلیت خرید بدون مشاوره را هم به شما می دهد.

می توانید مشخصات و توضیحاتی که در داخل صفحه هر محصول قرار داده شده را مطالعه بکنید و سیستم صوتی خود را نصب بکنید.

یکی دیگر از لاین های فوق العاده فروش غیر حضوری مجموعه ماریا مارکت ، خط های واتساپ و دایرکت اینستاگرام می باشد که شما می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش های خود در ارتباط باشید.

اگر هم که از خرید های حضوری لذت بیتشری می برید ، می توانید به صورت حضوری به دفتر فروش مجموعه ماریا مارکت مراجعه بکنید و با مشاوره با صورت حضوری که رو در رو انجام می شود ، خرید خود را نهایی بکنید.

ویژگی های خرید حضوری را در ادامه بررسی خواهیم کرد

شما در خرید حضوری می توانید کالاها را لمس کرده و با مشاوره حضوری سوالات خود را بر طرف بکنید و اگر بین دو کالا مردد شدید ، با تست صدایی که از آن ها می شنوید ، می توانید تصمصم نهایی را بگیرید

خرید حضوری برای افرادی که خیلی با خرید های آنلاین رابطه خوبی ندارند ، گزینه مناسب تری بوده ولی خب قطعا باید برای آن وقت بیشتری نیز صرف بکنید و تایم رفت و آمد و هزینه های آن را نیز در نظر بگیرید.

ویژگی های خرید اینترنتی و غیر حضوری را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

اگر هم که ساکن شهرستان هستید و نمی خواهید خود را مجدود به فروشگاه های داخل شهر خود بکنید و خرید خود را از آنجا انجام بدهید و بهترین گزینه برای شما خرید غیر حضوری می باشد.

می توانید به راحتی بدون فوت وقت خرید خود را انجام دهید و با یک هزینه ارسال قابل قبول بسته خود را تحویل بگیرید ؛ همچنین می توانید با تعداد بالایی تنوع مواجه شوید و کالای خود را متناسب با سلیقه خودتان تهیه و خریداری بکنید.

مجموعه بزرگ ماریامارکت با کارشناسان فروش مجرب و متخصص یکی از بزرگ ترین و خفن ترین فروشگاه هایی هستش که به شدت در این صنف موفق بوده و دارای تعداد بسیار بالایی مشتری راضی می باشد.

این مجموعه دارای تنوع کالای بالای 1600 قلم کالا می باشد که عدد قابل توجهی بوده و شما می توانید از بین کالاهای اورجینال و بازاری خرید خود را انجام بدهید و دارای محدودیتی نخواهید بود.

از کوچک ترین و جانبی ترین کالاهای بازار تا تمامی دسته بندی کالاهای صوتی ، تصویری و امنیتی خودرو را می توانید از فروشگاه ماریا مارکت تهیه بکنید که به شدت دارای قیمت های مناسب و عالی می باشد.

ماریا مارکت همواره در تمامی روز های هفته با تخفیفات مناسبی و روزانه ای که دارد ، بدون شک در مقایسه قیمتی بادیگر افراد ، ارجعیت بیشتری داشته و بعد از خرید به طرز فوق العاده ای یک خرید متفاوت را تجربه خواهید کرد.

همان طور که توضیج دادیم می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از فروشگاه ما خرید انجام بدید و با مشاوره رایگانی که قبل از خرید برای شما انجام می شود ؛ قطعا به ایده آل ذهنی خود می رسید.

چرا باید از ماریا مارکت سیستم صوتی تهیه بکنم؟

می توانید در مرجله اول قیمت ها را مقایسه بکنید و از نظر قیمتی این تضمین را کاملا داشته باشید که می توانید کالا را با مناسب ترین قیمت در بازار خریداری بکنید که دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

فروشگاه ماریا مارکت دارای مشاوره رایگان می باشد و اگر فرد سخت پسندی هستید ، می توانید به خوبی به ایده آل خود برسید ؛ زیرا با شنیدن و تست گرفتن از محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر می توانید کالای مد نظر خود را تهیه بکنید.

شما همیشه در فروشگاه ماریا مارکت با تخفیفات فوق العاده و ارزنده مواجه خواهید شد و می توانید قیمت ها را پایین تر از آنچه که تصور می کنید تهیه و خریداری بکنید.

یکی از فوق العاده ترین و جالب ترین چالش هایی که در فروشگاه ماریا مارکت با آن مواجه می شوید ، کمپین فروش بزرگ بــــلو مارکت می باشد که شما را به شدت هیجان زده می کند.

در کمپین های بلو مارکت که معمولا اوایل ماه برگذار می شود می توانید حداکثر کالا ها را با 40 درصد تخفیف تهیه بکنید و از یک شرایط خرید فوق العاده برخوردار شوید.

همان طور که در اسم آن مشخص هستش توی جشنواره ، تمامی تم و رنگ فروشگاه از زرد و نارنجی و قرمز به آبی تغییر کرده و این تغییر نشان دهنده کمپین بزرگ بــــلو مارکت می باشد.

علاوه بر تخفیفات ارزنده و متمایز کننده ای که طول روز های ماه می توانید از آن ها استفاده بکنید برای خرید های حضوری نیز یک تخفیف دو مرحله ای فوق العاده در نظر گرفته شده است که بعد از خرید می توانید برای خرید های بعدی از آن ها استفاده بکنید.

بعد از خرید اولتان یک کارت تخفیف 5% درصدی دریافت می کنید که می توانید برای خرید بعدی هر کالایی که تهیه می کنید را با 5% درصد تخفیف خریداری بکنید.

و همچنین بعد از خرید دوم نیز یک کارت خرید 10% دریافت می کنید که باز می توانید از آن برای خرید بعدی استفاده بکنید که عدد قابل توجهی می باشد.

اگر 10 میلیون خرید بکنید به در دست داشتن کارت تخفیف 10% می توانید یک میلیون از مبلغ فاکتورتان کسر کنید و در اصل کالاهایتان را با مبلغ 9 میلیونی خریداری بکنید.

این ویژگی بسیار متمایز کننده بوده و یکی از مواردی می باشد که می توانید بدون شک فروشگاه ماریا مارکت را برای خرید حال و آینده خود انتخاب بکنید.

سیستم صوتی را تهیه کردیم ، برای نصب به   کجا مراجعه بکنیم؟

مجموعه ماریا مارکت صرفا فقط بر روی فروش متمرکز نبوده و دارای یک گارگاه نصب با تجهیزات ارزنده نیز می باشد که می توانید با ضمانت بی قید و شرط کالاهای خود را بعد از خرید در آن جا نصب بکنید.

مجموعه ماریا مارکت در کارگاه نصبی که برای نصب لوازم های خریداری شده شما در نظر گرفته است ، تمامی لوازم شما را گارانتی می کند و در حین و بعد از نصب هر مشکلی که برای لوازم شما ایجاد شود را بر عهده گرفته و این نیز یکی از ویژگی های متمایز کننده بعد از خرید شما محسوب می شود.

در گارگاه نصب با تجهیزات و لوازم های نصب بروز و تخصصی می توانید از یک نصب اصولی و ایده آل برخوردار شوید و از شر نصب های غیر اصولی و بی کیفیتی که افراد غیر متخصص برای شما انجام می دهند نیز خلاص می شوید.

انجام کلیه امور نصب بر روی خودرو ها با رعایت تمامی نکات ایمنی و اصول انجام شده و به صورت کاملا فابریکی و تمیز این کار انجام می گیرد که نکته بسیار با ارزشی است.

پس با خرید از مجموعه ماریا مارکت می توانید یک پروسه کامل را طی بکنید و تمامی خدمات خود را در همینجا دریافت بکنید و تا مدت های طولانی از خرید موفق خود لذت ببرید و استفاده بکنید.

مخلص کلام هم بگوییم که در فروشگاه ماریامارکت صرفا هدف بر روی فروش کالا نبوده و رضایت شما از هر چیزی با ارزش تر و والا تر می باشد که بر روی این مسئله بسیار متمرکز هستیم و با بررسی های روزانه مشکلات و نکته های منفی احتمالی را حداقل رسانده ایم.

سوالات متداول

آیا می توانیم به صورت آنلاین و غیر حضوری خرید خود را ثبت بکنیم؟

  • بله می توانید از سه راه برای ثبت سفارش اقدام بکنید و خرید خود را ثبت بکنید

برای خرید نیاز به مشاوره دارم ، راه دیگری جز سایت داریم که سفارش خود را ثبت بکنیم؟

  • بله می توانید برای دریافت مشاوره از طریق دایرکت اینستاگرام و واتساپ اقدام بکنید و خرید خود را نهایی کنید.

ارسال در مجموعه ماریا مارکت از چه طریقی انجام می شود؟

  • بعد از ثبت سفارش با پست و تیپاکس مرسوله شما ارسال می شود که می توانید خودتان تایین بکنید که بعد از ثبت سفارش از 1 تا 3 روزی کاری به دست شما خواهد رسید.

آیا کالایی که تهیه می کنیم ، از کجا متوجه سلامت آن باشیم؟

  • بعد از ثبت سفارش ، قبل از بسته بنید کالای شما تست شده و بعد از کنترل سلامت فنی بسته بندی و خدمت شما ارسال می شود و این را باید بدایند که ارسال کالاهای آکبند هم به این صورت انجام می شود.

آیا کالای دسته دوم و استوک نیز می توانیم از شما تهیه بکنیم؟

  • بله هر هفته جمعه ها ، فروش ویژه ای به اسم جمعه بازار راه اندازی می شود که کالاهای درحد و استوک نیز در آن قرار می گیرد و با قیمت فوق العاده ای به فروش می رسد.

محصولات شما گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟

  • بله هر کالایی که با عنوان گارانتی خدمت شما تحویل داده شود ، از تاریخی که بر روی فاکتور شما درج می شود ، به مدت زمانی که بر روی کارت گارانتی شما نوشته شده است پذیرفته می شود.

آیا می توانیم کالای خریداری شده را مرجوع و یا تعویض بکنیم؟

  • بله زمانی که کالا را نصب نکرده باشید و ظاهر آن را به شکل کالای دسته دوم تبدیل نکرده باشید ، قطعا بدون پرسش می توانید کالای خود را مرجوع و یا اینکه با مدل بالاتری تعویض بکنید.

فروشگاه سیستم صوتی خودرو

آماده پاسخگویی هر گونه سوال شما کاربران عزیز می باشد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دریافت کد تخفیف اطلاعات خود را وارد کنید

اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام

دلیل بازگشت وجه

فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
حساب من
وبلاگ